Producenci
Promocje
DAVIDJONES torebka listonoszka 5236-1 bordowa
DAVIDJONES torebka listonoszka 5236-1 bordowa
109,00 zł 99,00 zł
szt.
Torebka PABIA/ Monnari listonoszka BAG 3850 czarna
Torebka PABIA/ Monnari listonoszka BAG 3850 czarna
129,00 zł 115,00 zł
szt.
Bestsellery
Produkt dnia
Regulamin

REGULAMIN

I. Postanowienia ogólne

Sklep Internetowy KOLOROWY SKLEP jest prowadzony przez:

Sky Range.Air Krzysztof Bartlejewski

Adres: Aleja Zgody 26W/2

05-515 Nowa Iwiczna

NIP: 884-190-01-20

1. Kolorowy Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę www.kolorowy-sklep.pl oraz poprzez konto allegro o nazwie sklepu: kolorowy-sklep.
2. Wszystkie ceny podane w sklepie Kolorowy Sklep są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na stronie produktu w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Na paragonie/FV może zostać ujęta cena pomniejszona o stosowny rabat wynikający ze skorzystania przez Klienta z promocji specjalnej.
3. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT (w zależności od życzenia Klienta).
4. Wszelkie płatności związane z realizacją zamówienia są realizowane w polskiej walucie (PLN).
5. Rejestracja konta w sklepie Kolorowy Sklep jest bezpłatna.
6. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
7. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Opineo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Zelwerowicza 20; 53-676 Wrocław w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy “O ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997r.”

II. Zamówienia

1. Zamówienie może złożyć klient posiadający aktywne konto w sklepie Kolorowy Sklep, jak również nie posiadający takiego konta. W takim przypadku należy skorzystać z opcji dla klientów niezarejestrowanych.
2.Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej. Kupujący obciążany jest kosztami dostawy określonymi w momencie składania zamówienia.
3. Możliwe są następujące formy płatności:
Za pobraniem - gotówką przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem.
Przelewem bankowym - po złożeniu zamówienia i wybraniu takiej formy płatności Konsument otrzymuje e-mail z podsumowaniem zamówienia i numerem rachunku bankowego oraz kwotą do zapłaty. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie towar jest pakowany i wysyłany .
Poprzez serwis Przelewy24 - po złożeniu zamówienia i wybraniu takiej formy płatności otrzymujemy informację o wpłacie, po czym towar jest pakowany i wysyłany.
 
4. Wysyłka towaru następuje w ciągu 48h godzin w dni robocze, a w przypadku zaksięgowania pieniędzy na koncie lub wybrania opcji za pobraniem w ciągu 24 godzin. W przypadku ewentualnych opóźnień Sklep poinformuje o tym Konsumenta.5. Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki związane z brakiem kontaktu z Klientem.
6. W momencie przekazania towaru kurierowi, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia związane z dostarczeniem towaru. Odpowiedzialność ta spoczywa na dostawcy.

III. Wymiany

1. Konsument ma prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
2. O chęci wymiany towaru należ poinformować Sklep pisemnie lub w formie elektronicznej na adres e-mail shop@kolorowy-sklep.pl
3.Wymiana towaru odbywa się poprzez zwrot (pkt. IV regulaminu) oraz złożenie nowego zamówienia na produkt wymieniany.

IV. Zwroty

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), jeśli towar nie był używany i nie był pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Należy w tym celu w ciągu 14 dni złożyć pisemnie lub w formie elektronicznej (na adres: shop@kolorowy-sklep.pl) oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
3. Nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową na nasz adres (Kolorowy Sklep Krzysztof Bartlejewski, Al. Zgody 26W/2, 05-515 Nowa Iwiczna) wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem fiskalnym i numerem konta bankowego, na które zwrócimy pieniądze (zwrot).
4. Czas 14 dni na zwrot liczony jest od momentu odstąpienia od umowy kupna.
6. Przed odesłaniem towaru prosimy zabezpieczyć produkt poprzez staranne zapakowanie np.w folię lub dodatkowe pudełko.
7. Zwroty wysyłane 'Za pobraniem' nie będą odbierane.
8. Prawo do odstąpienia od umowy nie obejmuje zakupów takich, jak bielizna osobista (biustonosze, majtki, rajstopy, skarpetki itd.)
9. Nie ma możliwości zwrotu należności przekazem pocztowym.
10. Zlecenia przelewów za zwracany towar wykonywane są w ciągu 48 godzin od dnia otrzymania paczki przelewem bankowym.
11. Paczkę ze zwrotem należy przesłać na adres Sklepu - znajduje się on w zakładce 'Kontakt'.

V. Reklamacje

1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz zgodnie z innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres (Kolorowy Sklep Krzysztof Bartlejewski, Al. Zgody 26W/2, 05-515 Nowa Iwiczna) wraz z dowodem zakupu - paragonem fiskalnym lub fakturą oraz specyfikacją zamówienia i opisem wady.
3. Zgodnie z polskim prawem, jeśli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez usunięcie wady, wymianę na nowy albo może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Zwrot pieniędzy, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, jest możliwy tylko wówczas, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagało nadmiernych kosztów.
4. Rozbieżności w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, a w szczególności różnice kolorystyki, nasycenia barw itp. wynikające z ustawień parametrów monitora, nie stanowią podstawy do reklamacji.
5. Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni roboczych. W tym czasie poinformujemy Cię o wyniku procesu reklamacyjnego oraz jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, o możliwym sposobie i przewidywanym czasie jej realizacji. Czas ten uzależniony jest od rodzaju wady i jest ustalany indywidualnie - zawsze staramy się jednak, żeby był on jak najkrótszy i dogodny dla Konsumenta.
6. W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach reklamacji, pokrywa nasz sklep.

VII. Ogólne warunki odsyłania przesyłek

1. Przesyłki wysyłane za pobraniem, poprzez paczkomaty, e-przesyłkę lub na koszt Sklepu nie będą odbierane.
2. Towar prosimy odesłać z oryginalnymi papierowymi metkami oraz w oryginalnym opakowaniu, solidnie zapakowany i zabezpieczony, aby w trakcie
transportu nie uległ on zniszczeniu.
 

VIII. Postanowienia końcowe

1. Regulamin określa zasady zakupów w Kolorowym Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w tym regulaminie.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl