Producenci
Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz zgodnie z innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres (Kolorowy Sklep Krzysztof Bartlejewski, Aleja Zgody 26W/2, 05-515 Nowa Iwiczna) wraz z dowodem zakupu - paragonem fiskalnym lub fakturą oraz specyfikacją zamówienia i opisem wady.

Zgodnie z polskim prawem, jeśli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez usunięcie wady, wymianę na nowy albo może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Zwrot pieniędzy, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, jest możliwy tylko wówczas, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagało nadmiernych kosztów.

Rozbieżności w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, a w szczególności różnice kolorystyki, nasycenia barw, itp. wynikające z ustawień parametrów monitora, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie produktów, uszkodzenia mechaniczne (otarcia, obicia), uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przemoczenia, różnice w kolorze i strukturze, załamania bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości materiału) oraz wady jawne, widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.

Czas rozpatrzenia reklamacji

Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni roboczych. W tym czasie poinformujemy Cię o wyniku procesu reklamacyjnego oraz jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, o możliwym sposobie i przewidywanym czasie jej realizacji. Czas ten uzależniony jest od rodzaju wady i jest ustalany indywidualnie - zawsze staramy się jednak, żeby był on jak najkrótszy i dogodny dla Konsumenta.

W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach reklamacji, pokrywa nasz sklep.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl