Promocje
Listonoszka Monnari BAG 5370 beżowa
Listonoszka Monnari BAG 5370 beżowa
119,00 zł 99,00 zł
szt.
Torebka elegancka Monnari BAG 6090 beżowa
Torebka elegancka Monnari BAG 6090 beżowa
155,00 zł 139,00 zł
szt.
Torebka duża Monnari WOREK BAG 5560 szary skóra węża
Torebka duża Monnari WOREK BAG 5560 szary skóra węża
159,00 zł 139,00 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz zgodnie z innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go przesyłką pocztową na nasz adres (Kolorowy Sklep Krzysztof Bartlejewski, Aleja Zgody 26W/2, 05-515 Nowa Iwiczna) wraz z dowodem zakupu - paragonem fiskalnym lub fakturą oraz specyfikacją zamówienia i opisem wady.

Zgodnie z polskim prawem, jeśli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez usunięcie wady, wymianę na nowy albo może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Zwrot pieniędzy, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, jest możliwy tylko wówczas, gdy żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe albo będzie wymagało nadmiernych kosztów.

Rozbieżności w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, a w szczególności różnice kolorystyki, nasycenia barw, itp. wynikające z ustawień parametrów monitora, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie produktów, uszkodzenia mechaniczne (otarcia, obicia), uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji (np. przemoczenia, różnice w kolorze i strukturze, załamania bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości materiału) oraz wady jawne, widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.

Czas rozpatrzenia reklamacji

Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni roboczych. W tym czasie poinformujemy Cię o wyniku procesu reklamacyjnego oraz jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, o możliwym sposobie i przewidywanym czasie jej realizacji. Czas ten uzależniony jest od rodzaju wady i jest ustalany indywidualnie - zawsze staramy się jednak, żeby był on jak najkrótszy i dogodny dla Konsumenta.

W przypadku uznania reklamacji, koszt wysyłki naprawionego/wymienionego produktu, w ramach reklamacji, pokrywa nasz sklep.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl